Cel(.ro) mai prost

Pe 6 decembrie, am făcut și eu o comandă la cel.ro. Nu pot să spun despre ce este vorba pentru că e un cadou de Crăciun pentru cineva apropiat și nu vreau să stric surpriza. Am primit un email în care eram anunțat că produsul (nu tocmai ieftin) îmi va fi livrat în două zile. A doua zi, sun eu să aflu detalii. După multe încercări, prind o operatorare care-mi spune că produsul nu-mi va fi trimis în termenul anunțat inițial, ci cu o întârziere de 4 zile. Ok, zic. Este un cadou de Crăciun. De ce să mă grăbesc? După încă o zi, mă sună cineva de la magazin.

-Domnul Petrișor? Avem o mică problemă. Prețul s-a schimbat. Trebuie să ne mai dați niște bani.

-Doamnă, am plătit cu cardul prețul afișat pe site-ul dvs. Aveți deja banii în cont de câteva zile. Mă tem că problema e a dvs. și nu a mea.

-Trebuie să vorbesc cu șefii și vă sun.

M-a sunat dupa câteva minute și mi-a spus că nu trebuie plătită nicio diferență. Au trecut câteva zile de la discuție și produsul nu mi-a venit. Nu am primit niciun telefon sau email. Le scriu la adresa de contact. De două ori. Nimic. Ieri, după multe încercări, îi prind la telefon. O doamnă mă asigură că, până seara, obiectul plătit de mine de mai bine de o săptămână îmi va fi livrat. Ce să vezi? Nu a fost livrat. Culmea tupeului, o duduie îmi dă un email în care mă roagă să-i spun dacă sunt mulțumit de servicii. Mai mult, dacă am un blog, să scriu despre ei, să le trimit link-ul și-mi oferă un produs de 50 de lei. Ce-aș mai putea să zic? Cel(.ro) mai prost am fost eu că am apelat la magazinul virtual cel(.ro) mai neserios. Nu se va mai repeta!

P.S. M-au rugat în email ca titlul să conțină și numele lor. Sper că sunt mulțumiți. Eu renunț la cadoul lor de 50 de lei, dar tare mult îmi doresc să primesc produsul plătit de mine de ceva vreme…

 

121 thoughts on “Cel(.ro) mai prost

  1. Cristi

    Le putem face o bucurie si noi. Facem un grup si comandam produse scumpe sau voluminioase cu ramburs. Si nu le ridicam de la curier.

    Pare prostesc, dar daca sunt idei mai bune cum sa le atragem atentia sunt binevenite.

    Reply
    1. Marius

      Eu unu ma bag, e buna ideea, cand ma intorc din co o sa o pun in practica. Am cumparat un mp3 player si pe bluetooth se aude varza, nu ca ar fi stricat, si am vrut sa il dau retur sa il iau pe urmatorul, msi perfirmant, NU SE POATE, cum dracu e posibil asa ceva la astia nu stiu. E prima data cand o patesc la ei, clar si ultima.

      Reply
  2. T

    Cea mai josnica firma care practica comertul on-line. Sugestia mea estepentru persoanele juridice (si, poate, si fizice) sa nu cumpere de pe cel.ro!!! Nu exista lege care sa va apere drepturile si eu fac uz de asta cu maxim “profesionalism”!!!

    Reply
  3. Hadade Mariana

    Cine inca are dubii referitoare la “profesionalismul” de care da dovada personalul cel.ro, pot sa ii pun la dispozitie intreaga corespondenta cu dansii ( peste 50 mail-uri) in care recunosc ca produsul returnat de mine prezinta defectiuni. Cu toate acestea, banii in mod evident nu i-am incasat. De asemenea va pot pune la dispozitie AWB-ul, factura, garantia, probe pe care intentionez sa le folosesc si in Instanta.

    Reply
  4. Tonya

    Salut, Pana acum un an am tot comandat la ei. Nu a fost nici o problema, am avut si retur, si bani luat inapoi, eram foarte multumita de serviciile lor. De curand, cam 1 luna, am achizitionat un produs, tot cadou.
    Dupa ce am oferit cadoul, persoanei apropiate, la nici 1 h am constat ca nu merge prea bine. Se supra incalzea, se inchidea singur din sens, . Am facut o cerere, rudangu-i sa imi faca retur (m-am incadrat in perioada de 14 zile parca era) si ca as dorii sa iau altul, am dat detalii,etc. Primesc raspuns cum ca… surpriza… nu pot sa fac retur/schimb, (dupa obijnuiam sa fac cand ceva nu era ok) si ca sa il trimit in service. ” Cum sa. nu, ii fac doamna retur daca e nou nout”. Imi rapsunde tipa cum ca, conform regulilor nu pot face retur, si fiind ridicat de la sediu, se presupune ca eu deja l-am testat – cat de idiot sa fii sa stai 5-10 ore sa testezi un telefon, la ei in sediu, in fine. . Am ramas surprinsa, va jur. Am citit din nou toate regulile lor, si constat ca nu mai erau aceleas. Nu tu un email, nu tu un anunt pe site, nimic, “ba boilor ne-am schimbat conditiile,etc” . Pe scurt e in service, si nu am nici un raspuns. :/ Au devenit jalnici. Nu merita nimic. Si pe site la multe chestii IT, specificatiile sunt aiurea, si mint, pentru un om care nu cunoaste, este dureros cand afla ce a cumparat.. cu parere de rau, nu merita nimic.

    Reply
  5. Cristi

    Am patit-o si eu e ceva incredibil.
    Am comandat un laptop cu 2499 lei redus de la 3000 lei, curios a fost ca l-am primit a doua zi devreme, l-am desfacut si l-am pornit, la pornire am observat un pixel defect si mi-am zis cat ghinion il trimit inapoi si asta e, sa-mi dea altul ca eu am platit pentru unu fara defecte, i-am sunat si mi-au zis ca trebuie sa fac cerere de retur, am facut, si mi-au raspuns ca trebuie sa-l trimit inapoi ambalat cu accesoriile trimise si impreuna cu factura, ceace am si facut, l-am trimis a doua zi dimineata, peste doua zile primesc raspuns de la ei ca returul sa realizat conform protocoplului dar ca la inspectie s-a gasit “o zgarieturi fine” deasupra tastaturii si mi-au trimis niste poze, pe pozele respective, adica pe doua dintre ele se vedea intreg laptopul dar zgarieturile nu, ele au fost pozate focalizat deasupra tastaturii, nici nu stiu daca au fost facute la acelas laptop. Deci concluzia este ca au gasit aceste fine zgarieturi si ca trebuie sa-mi ia din suma platita 250 lei. Cert e ca eu nu l-am zgariat, am pornit doar calculatorul , am vazut pixelul defect si l-am asambalt la loc. Din cele doua poze imi dau seama ca nu se vad foarte usor daca au fost, eu unu nu le-am vazut poate doar daca ma uitam cu lupa.
    Eu cautand pe net si vazand atatea probleme cu ei m-am gandit ca ei mi l-au trimis intentionat cu pixelul defect ca stiau ca o sa-l returnez, si ori erau zgarieturile dar au fost foarte fine si nu le-am vazut, ori l-au facut ei dupa cert e ca eu cred ca a fost premeditata treaba, prea era redus de la 3000 la 2499 si era mai ieftin decat unu cu configuratia mai slaba decat el cu 100 de lei, deci foarte dubios, acceasi marca HP.
    Dupa toata peripetia am fost la ANPC si am depus plangere, si acuma astept sa-mi trimita restul de bani si le-am zios sa-mi trimita si o factura sau chitanta pentru cei 250 de lei care mi-au luat zic eu abuziv, si o sa ma duc si la politie sa fac plangere penala.

    Reply
    1. Anonimă recent păgubită de cel.ro

      250 lei pentru niște zgărieturi…auch. Eu la ce să mă aștept?
      Eu am comandat un smart tv samsung de la ei, coletul fiind cu verificare la livrare. Când a venit curierul, l-a scos frumos din ambalaj, ne-am uitat să fie ok, asta în birou, la lumina artificială care e acolo, ca în orice casă/birou/spațiu de om normal, că acolo l-am poftit să-l deschidă. Era totul ok, curierul a plecat. Țin să menționez că nu m-a pus să semnez pentru primire. Nu știu dacă e bine sau nu. Mai târziu, îi montez piciorul la tv, îl pun în priză. Când îl pornesc, surpriză. E spart. Lovitură într-un punct și de acolo o fisură în sus ca o linie, așa. Lucru care nu se vede cu ochiul liber, oricât te-ai uita la ecranul ăla negru. După ce le-am vorbit frumos și apoi i-am amenințat că îi reclam la ANPC dacă nu acceptă returul, au decis să-mi spună că îl acceptă “pentru constatare”. Dar dacă ziceți că le analizează sub lupă, sigur o să-mi spună că marea spărtură se vedea de la 1km distanță…
      Și mai costă și aproximativ 100 lei returul.

      @Cristi, ai mai primit vreun răspuns de la ANPC? Că probabil acolo voi ajunge și eu după ce o să vrea probabil să-mi rețină 1700 lei din cei 1800 lei cât a costat produsul “daune”.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *