UPC-servicii de rahat

Ieri seară ne-a căzut cablul. A doua oară săptămâna aceasta. Am rămas fără tv și net. Partea cu netul ne deranja cel mai tare. Pun mana pe telefon și sun la UPC.  Normal, un robot enervant mă pune să tastez diverse cifre și, într-un final, ajung să vorbesc cu o operatoare.

-Bună seara! Stau la adresa asta, mă cheamă Petrișor. Ce se întâmplă cu semnalul dvs. ?

-Avem anunțată  o avarie. A căzut semnalul la ora 20.

-Mulțumesc. Asta știu. Puteți să-mi spuneți când veți remedia?

-Da. Probabil la ora 24. Cel puțin așa îmi arată sistemul.

-Doamnă, este a doua oară în două zile…

-Domnule Petrisor, patru ore nu înseamnă chiar așa de mult, mi-a răspuns obraznică operatoarea.

-Când vrei să folosești un serviciu pe care-l plătești, înseamnă, am zis încercând să trec peste mojicia femeii.

-Păi dacă vă trebuie net, de ce nu vă luați și o cartelă ca back-up?

Am rămas cu gura cascată.

-Doamnă, eu vă platesc pentru net și tv 24 din 24. Ce faceți? Încercați să mă scoateți tot pe mine vinovat pe motiv că sunt cărcotaș?

-Aaa, nu, dar o întrerupere de câteva ore nu e un capăt de țară.

-Doamnă, dacă ați cumpăra o pâine și v-ar lipsi o bucată, iar brutarul v-ar sugera să  cumparați ce vă lipsește din altă parte, cum v-ați simti?

Dialogul cu insolenta angajată a UPC mi-a adus aminte de un accident ușor pe care l-am avut de curând pe centura capitalei. Eu conduceam o mașină de 100.000 de euro luată în drive test. Deși aveam prioritate, o Dacie papuc jerpelită mi-a tăiat calea și mi-a înfundat o aripă. Când m-am dat jos, un țigan, pitic, burtos, îmbrăcat cu niște bermude trențăroase și un tricou soios, mi-a zis fără să clipească:

-Lasa, coaie! Tabla se repară. 🙂

P.S.

Netul nu a revenit nici acum. Am scris de la o cafenea. Mulțumesc, UPC!

25 thoughts on “UPC-servicii de rahat

  1. americanu

    Dar cum ti-ai permis sa-i deranjezi ?!?! mai ales la h aia….dumnezeule mare :))
    Pe mine cel putin ma apuca durerea de inima,cand stiu ca trebe sa ma duc pe la finante,politie sau nush ce asigurari…..

    Reply
  2. ioana

    eu am net de la orange si se misca cu viteza melcului calcat de tren, de uploadat poze pe blog nici gand iar de descarcat ceva deja devine un vis..acasa la buzau am de la dolce si cablu si net..merge struna si pe furtuna,si pe soare si daca as fi pe marte probabil.fruntea sus ca poate iti revine netul pana in weekend :))

    Reply
  3. Ioana

    Am aceeasi relatie de prietenie cu UPC… ieri s-a “scramble-uit” semnalul pe tv, dupa ce am instalat net-ul. Am plans ieri, am plans azi.. poate vin maine sa se uite..

    Reply
  4. VirtualKid

    Lasa coaie! Si la cafenea este bine! Ce-ti mai trebe si net la laptopul tau scump?

    Stii bancul ala?: de sculat nu se mai scoala, dar uita-te cat de frumos atarna!

    Deci, schimba titlul. Daca nu era UPC, nu aveai ocazia sa-ti faci ochi dulci cu bruneta de la masa vecina.

    Fii rezonabil “monsher”, macar pe caldura asta!

    Reply
  5. VirtualKid

    constantin:

    ce naiba! cat nu a avut net i-au raspuns la telefon si l-au enervat pentru “diferenta”.
    in mod normal, factura ar trebui sa fie mai mare, sa includa si distractia.

    Reply
  6. Serban

    Concluzia e ca intre un tigan nenorocit si o angajata la o firma cu notorietate nu e nici o diferenta. De aia se tiganizeaza tara, fiindca exista teren propice! Tupeu nesimtit!!! Sunt cumva prea virulent…?

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Văd că nu sunt singurul care are probleme cu netul. Ce să-i faci țara e ca noi, de rahat. VirtualKid, e bine și la cafenea, dar mai bine-i acasă. Legat de faza cu agățatul, sunt prea bătrân și neinteresant. 🙂
      Șerban, nu ești virulent.
      Constantin, clar factura va fi integrală. Potrivit contractului, se poate cere recalcularea abia după 48 de ore de lipsă semnal. :))

      Reply
  7. Iulian A.

    Adelin sfatul meu este sa faci, ceea ce am facut si eu: AM REZILIAT CONTRACTUL CU EI ! Eii dar ce m-am tiganit cu ei pana sa termin definitiv. Vroiau sa platesc pentru o luna in avans, chiar daca am depus cerere de reziliere cu 10 zile inainte de terminarea lunii in curs. Am primit notificare de la recuperatori oficiali daca nu platesc restanta lunii chiar daca nu am fost in tara si contractul era deja reziliat prin cerere. Dar nu am lasat garda jos si “am atacat cu ferocitate” ! Acum rasuflu usurat prin VODAFONE (internet) si RDS (TV) – nu le fac reclama.

    Reply
  8. Ana

    cei de la UPC sunt ingrozitori. dau o groaza de bani pe abonament si netul merge mai rau ca la serviciu. in plus, am abonamentul de 4 luni si deja de trei ori a picat. de fiecare data a trebuit sa astept zile pana cand si-au facut timp sa vina sa il repare.

    Reply
  9. Serban

    VirtualKid: Pai, oricum vad ca nu are internet, sta prin cafenele…:)

    Eu, la RDS, nu am asteptat decat 1 luna pt. internet, respectiv 3 luni pt. telefon, de la semnarea contractului. Acum merg amandoua…

    Reply
  10. Oana C

    Adelin, am patit o problema asemanatoare cu cei de la UPC, numai ca era vorba de cablu, mai precis pe un dvr mergea HBO, pe celalat nu! Am sunat timp de o saptamana, in fiecare zi acelasi raspuns: se va rezolva.Dupa o saptamana am scris pe adresa sefului cel mare si a directorului de vanzari si in 5 minute de la trimiterea mailului am fost sunata cu scuzele de rigoare, iar problema s-a rezolvat a doua zi(era o chestiune de soft).Te sfatuiesc sa iei legatura cu sefii mari, operatorii sunt neputinciosi, macar politicosi ar trebui sa fie!

    Reply
    1. Adelin Petrisor Post author

      Oana, a fost o problemă mai mare. Le-a fost tăiat nu știu ce cablu. Eu aș fi vrut măcar să fie politicoși și să-și ceară scuze. În țările civilizate recalculează factura și pentru câteva ore. La noi a fost vorba de mai mult de jumătate de zi.
      4fun, Gloria a cafea bună, dar patronii sunt prea zgârciți să dea și net. 🙂

      Reply
  11. sandman

    Am renuntat demult la serviciile lor de rahat. Primeam aceleasi raspunsuri nesimtite pentru un ab. de 26,5 euro/luna. Am trecut pe clicknet(Romtelecom) de 4 ani. Abonament mai ieftin, service impecabil si cel mai important, in anii astia 1 singur deranjament rezolvat in 30 min de la reclamatie. Uptime: 99%, viteza efectiva 98% din ce e in contract. Incredibil, dar cindva vroiam sa renunt la telefonul Romtelecom de cit de prost functiona.

    Reply
  12. monica

    Si eu am avut UPC si eu m-am enervat , acum am si eu Romtelecom. De 3 luni nu am avut nicio cadere…lucru rar la UPC…

    Reply
  13. name

    UPC-ul este ca “prietenul” acela care-ţi datoreaza bani, şi îl tot suni sã ţi-i dea înapoi, dar ştii deep down cã n-o sã-ţi mai vezi banii niciodatã

    Reply
  14. americanu

    Macar tiganul a fost mai sincer 😀 ieri seara am fost la o bodega si chelnerii se certau intre ei ,unul facuse o prostie…

    Reply
  15. Iza

    Am ajuns aici întâmplător, căutând și alți colegi de suferință. Văd că articolul e din 2010, dar suntem în 2015 și UPC-ul tot la fel de varză a rămas. De marți încoace pică într-o veselie și băieții mă duc cu zăhărelul că vor trimite pe cineva… în curând. Mă anunță ei când. Mda.

    Reply
  16. Stefan

    Si servicile…Foarte frumoase ca la ora 23:00 .. Nu ai net. ( de parca ai avea mai mult in cursul zilei). Nu te poti duce pe support caci error 503.

    Reply

Leave a Reply to Ioana Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.